Авто фільтри
Автомобільний фільтр служить для видалення забруднень з технологічних рідин і повітря для продовження життя вузлів і агрегатів.
Всі авто містять кілька типів фільтрів – фільтр масляний фільтр повітряний фільтр паливний фільтр салону і фільтр АКПП (коробки -автомат).
Серед величезного числа виробників фільтруючих елементів можна виділити двох лідерів - Mann і Mahle (так само відомого як Knecht). Ці компанії мають давню історію і на даний момент є піонерами в розробці нових видів фільтрувальних матеріалів, тому рівень якості всіх їх виробів відноситься до преміум сегменту ринку автомобільних фільтрів.
Інші виробники – це бренди Bosch, Champion, Denso, WIX, Filtron, Fram, Nipparts, UFI, SCT і не брендовані торгові марки - Profit, PMC, Toko, 4F, Interparts, Starline і сотні інших менш відомих.
Так чим же відрізняється один фільтр від іншого? І чому у них така різна ціна?
Зупинимося детальніше на кожному типі фільтрі і подивимося, що твориться у них всередині.
Напевно кожен автомобіліст стыкался з необхідністю заміни того чи іншого фільтра, але аж ніяк не всі знають яка їх роль у безпроблемної роботи машини. Зате призначення будь-якого звичайного фільтра відомо всім – очищати певний газ або рідина від небажаних частинок, які можуть завдати шкоди механізму або живого організму. Яскравим тому прикладом служать нирки – життєво важливий для організму орган, що фільтрує кров від шкідливих речовин. Загальновідомий факт, що без нирок жива істота не протягне і добу. Так от, для функціонування сучасного автомобіля фільтри важливі не менше, ніж нирки для людини. Отже, автомобільні фільтри – які бувають і навіщо вони потрібні?
Паливні фільтри – покликані очищати бензин або дизельне паливо від шкідливих частинок. Враховуючи те, як часто в нашій країні трапляються недобросовісні АЗС і наскільки поганої якості в них може бути паливо, ці фільтри найважливіші для вашого автомобіля. Вони очищають бензин і соляру від домішок у вигляді води, парафіну, органіки і різноманітних твердих частинок, які, наприклад, можуть утворитися внаслідок елементарної корозії самого паливного бака, у випадку, якщо він зроблений з металу. Паливний фільтр слід міняти приблизно кожні 60 тис. км або 4 роки. Втім, для різних моделей ці цифри можуть змінюватись. Не замінений вчасно паливний фільтр з практично 100%-ой вірогідністю призведе до поломки паливного насоса або форсунок, а заміна цих запчастин обійдеться вам у копієчку.
Повітряні фільтри необхідні для очищення повітря, яким «дихає» двигун вашого автомобіля, від дорожнього пилу, пилку, дрібних комах. Забитий повітряний фільтр – це насамперед менша потужність мотора, підвищена витрата палива і велика токсичність вихлопних газів. Міняти повітряний фільтр коштує не рідше одного разу на рік або кожні 20 тисяч кілометрів .
Масляні фільтри, як випливає з назви, очищають моторне масло, яке служить для зменшення тертя, а отже і нагріву, рухомих частин механічного серця вашого «залізного коня», від пилу, а також продуктів зносу самого двигуна. Заміна масляного фільтра проводиться під час кожної техобслуговування одночасно з заміною самого моторного масла.
Салонні фільтри фільтри не дозволяють пилу, пилку і неприємним запахам проникати в салон вашої машини. Як показали численні дослідження, вміст пилу і пилку в рухомому автомобілі з відсутнім салонним фільтром може шестикратно перевищувати таку за бортом. Відповідно, цей вид фільтрів, в залежності від характеру місцевості, де експлуатується автомобіль, змінюється по мірі забруднення.
Ось власне і всі основні види автомобільних фільтрів. І пам'ятайте, своєчасна заміна всіх фільтрів вбереже вас від поломок вашого автомобіля і, як наслідок, дорогого ремонту.
Удачі вам на дорогах!